a dream come true - chapter 18

- Omg, var det Jasmine ? Vad gjorde hon där här gången då ? Skrek Chaz.
- Nä, inget specielt. Hon kysste mig.
- Den här gången ? Har det hänt flera gånger ? Sa Matilda och tittade frågande på mig.
- Ja.. Hon förstör alltid för mig.
- Men ska vi kolla på film ?! Sa jag och försökte byta samtals ämne.
- Visst.. Sa Matilda och dom andra höll med. Det fick bli paranormal activity.


Matildas perspektiv/två dagar senare:

Jag vaknade av att någon slog mig i huvudet med en kudde. Jag öppnade ögonen och där stog Isabelle och log som ett fån.
- Vad vill du...? Sa jag och ryckte kudden ur hennes händer och la den över mitt huvud.
- Vi ska ner på stranden och bada med killarna, upp och hoppa ! Sa hon och ryckte undan kudden.
- NEEJ, jag vill sova !
- Nej, nu kliver du upp och klär på dig !
- Okej.. Mamma. Sa jag och hånflinade åt henne.
- HA-HA-HA, jätte kul. UPP ! Sa hon och drog upp mig ur sängen. Jag gick in på toan med fötterna släpandes efter mig. Jag kollade mig i spegeln och jag såg ut som ett miffo. Jag kammade ut håret och drog några drag med maskaran. Sen gick jag ut och skulle klä på mig, jag öppnade garderoben och försökte hitta min bikini och nånting att ha över.
- Där. Sa Isabelle och pekade på min säng, hon hade redan lagt fram min bikini och en söt kort klänning. Jag satte på mig allt och vi gick ner för trappen, killarna satt där nere och väntade. Vilket jag inte visste om så jag bara skrek rakt ut som jag och Isabelle brukade göra när det bara var vi två.
- PRUUTT !! Skrek jag och Isabelle stirrade bara på mig och försökte hålla sig för skratt.
- Vad ? Kör vi inte så längre eller ? Sa jag och blinkade och knuffade henne lite i sidan.
- HAHAHAHAHAHAHA, PRUUTT ! Skrek Chaz nerifrån och jag hoppade till.
- VAFAN, vad gör ni här ?
- HAHA, vi skulle ju dra ner till stranden ? Sa Justin och blinkade.
- Men prutt, den var riktigt bra den. Sa Chaz som satt och asgarvade.
- HA-HA-HA, jaja. Det var jätte kul att jag sa prutt. Men nu åker vi ! Sa jag och gav Chaz en "irriteradblick", han bara garvade.

När vi var framme vid stranden så var det inte så mycket folk, det var rätt skönt. Vi la ut våra handdukar och jag och Isabelle la oss och solade.
- Sisten i är en PRUUTT ! Skrek Chaz och började springa mot vattnet och vi andra sprang efter.


Chaz kom i sist och han blev ju såklart sur. Eller ja, "sur".
- HAHAHAHAHAHAHA, Chaz du är en prutt ! Skrek Isabelle och hoppade på honom. Dom verkade ha nånting tillsammans och jag var glad för hennes skull. Jag hoppade på Justin bakifrån och han verkade bli riktigt rädd. Han trodde väl att det var något fan eller nåt. HAHA !
- HEJ BOYFRIEND ! Sa jag och log stort när han vände sig om och såg att det var jag.
- Hej, sötnos. Du får inte skrämmas sådär. Jag trodde det var något galet fan eller något.
- Haha, förstog det. Sa jag och kysste honom.

- EY, om ni ska hålla på så kan ni ju gå hem och göra det. Det här är fan en strand ! Sa Isabelle och skrattade.
Både jag och Justin skrattade och vi gick upp och la oss på handdukarna. Jag la min klänning över ansiktet och somnade till. Jag vaknade av att någon skvätte vatten på mig.
- VAD I HELVETE ! Skrek jag och tog bort klänningen från ansiktet och där stog Chaz med ett jävla flin som irriterade mig.
- Nu jävlar Chaz, nu får du igen ! Skrek jag och sprang efter honom och han sprang och garvade och sen snubblade han och jag snubblade över honom. Jag och Chaz satte oss upp samtidigt och våra ansikten var 1 cm ifrån varandra, och våra läppar möttes i en kyss..


Nästa chapter kommer imorron, elr senare ikväll :D

Kommentarer
Postat av: Klaudia :D

asså jag älskar din blogg ,varför är inte christian med? men aja...MEEERRRR !:)

(L)

2011-01-29 @ 12:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0