a dream come true - chapter 14

Justin la sig också ner efter en stund. Jag låg på sidan mot Justins rygg, Justin vände sig om mot mitt håll och kollade mig i ögonen. Jag kysste honom. Jag kunde inte hålla mig tillbaka. Kyssen gick till strul och vi tänkte inte på att vi inte var själva.
På morgonen:

Jag satte mig upp och kollade på dom andra, dom sov fortfarande. Jag satt och kollade på Justin ett tag. Han var huur gullig som helst när han sov.

Jag pussade honom på pannan och han öppnade ögonen.
- Det var ingen dröm.. Sa han och jag såg hur han bara ville stänga ögonen igen.
- Näe, det var det inte. Sa jag och log och kysste honom på munnen.
Vi låg och pratade ett tag och sen vaknade Chaz.
- Vafan höll ni på med igår kväll ? Sa han och blinkade åt oss.
- Va..? Du sov väl ? Sa Justin och rodnade. Han var så söt när han rodnade. Han var faktiskt söt HELA tiden.
- Ja, det är lite svårt att sova när vissa inte kan ligga still. Sa Chaz och skrattade.
Både jag och Justin rodnade. Vi kollade på Ryan och han sov fortfarande. Den sömntutan. Vi bestämde oss för att busa lite med honom. Vi hämtade mitt smink som jag hade tagit med mig och målade honom i hela ansiktet. Sen hämtade vi en hink och fyllde den med vatten. Alla tre skrek: GODMORGON SÖMNTUTA och kastade hinken över honom. Han satte sig snabbt upp och hostade som en galning.
- VAFAN !! Skrek han och vi började asgarva.
Han satt och surade hela dan och vi satt och fnissade åt honom och han blev ännu surare.

Förlåt för ett JÄTTE kort inlägg idag, men jag har verkligen ingen ork för att skriva.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Skiiiiitbra!!!!



MEEEEEEEEERRRRRRRR!!!!!!!!!!LOVE IT<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-25 @ 17:52:29
URL: http://feliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0