a dream come true - chapter 3

Jag la ifrån mig mobilen och gick ner och öppnade. Det var Justin som stog där, men han såg lite ledsen ut.
- HEJ ! Sa jag och log stort.
- Hej..
- Har det hänt något ?
- Ja..

- Vadå Justin, vad har hänt ?
- Konserten blir instäld och jag måste åka hem om en timme. Sa Justin och kollade ner i marken.
- Va är du seriös ?!
- Ja.. HAHAH, nejdå ! Jag skämta bara ! Sa justin med ett stort leende och drog upp en biljett ur sin jackficka.
- Du skulle ha sett din min ! Fortsatte han.
- HAHA, men gud Justin, du får aldrig göra sådär igen. Jag trodde jag aldrig skulle få se dig igen !
- Haha, men mig slipper du inte.
- Bra ! Sa jag och gjorde tummen upp.
- Men jag måste gå nu, vi ska fixa en sak till konserten.
- Okej, vi ses då !
- Ja, det gör vi ! Sa Justin och gav mig en stor kram och gick.
- Hejdå ! Ropade jag efter honom.
     

Jag stängde dörren och sprang upp igen och tog upp mobilen.
- Gissa vem det var ?! Sa jag med den gladaste rösten jag hade.
- Nej, jag vet inte säg ! Skrek Isabelle.
- Justin ! Han kom med min biljett, och han lurade mig först och sa att han var tvungen att åka hem om en timme och att konserten va instäld. Vet du hur rädd jag blev eller ?!
- Haha, Matilda då. Du är ju så lättlurad.
- Haha. Men det är ju inte mitt fel.
- Hahaha, näe. Men nu måste jag lägga på. Pusshej, vi ses imorron.
- Ah, det gör vi. Pusshej.

Jag la på och satte mig vid datan och loggade in på twitter. " Jag behöver igentligen inte läsa allt Justin skriver längre, jag känner han ju typ nu" tänkte jag glatt. Asso tänk, jag känner självaste Justin Bieber och han tycker att jag är vacker ! Många tjejer skulle nog skjuta mig om dom visste om det. Ååh, nej ! Det är lördag nu, och konserten är på måndag och jag har inget att ha på mig !

Justins perspektiv:

Jag måste verkligen prata med scooter, för Matilda ska bli min OLLG på måndag. Jag ska göra något specielt. Hon är inte som alla andra, som skriker och attackerar mig när dom ser mig. Hon är speciel på nåt sätt. Hon är precis en sån här tjej som man verkligen faller för. Jag åker till hotellet direkt och kollar om scooter är där.
* Justin knackar på dörren till scooters hotellrum *
- Yo, Scooter. Jag måste prata med dig om en sak.
- Yes, vad är det ?
- Kan jag få komma in eller ? Sa jag och skrattade till.
- Ja, haha juste.
- Haha, men jag vet den perfekta tjejen som ska va min OLLG på konserten på måndag.
- Ja.. Men har du nån aning om vart hon sitter så vi kan hämta upp henne då precis innan låten ?
- Ja, hon fick sin biljett av mig och hon sitter på första raden. Kenny kan ju hämta upp henne. Hon har brunt hår och..
- Vänta, vänta. Du får ta och prata med Kenny istället om det är han som ska hämta upp henne.
- Jaja, jag tänkte bara fråga om det var okej med dig.
- Jaha, okej. Men du vet ju vilket hotellrum Kenny har.
- Ja, jag går dit nudå.
- Gör så. Fick jag till svar och en tumme upp.

Jag gick till Kennys hotellrum och kackade på dörren, han öppnade inte. Jag knackade igen, lite hårdare. Jag började knacka ennu hårdare. Jag knackade hysteriskt och ropade: Kenny !!
Jag visste att han inte hade gått nån stans, så vart fan var han ?! Jag hörde hur steg kom närmre dörren så jag backade lite och dörren flög upp.


ja, jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva så jag bara skrev lite ;)
nästa chapter kommer ut imorron !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0