a dream come true- chapter 4

Jag gick till Kennys hotellrum och kackade på dörren, han öppnade inte. Jag knackade igen, lite hårdare. Jag började knacka ennu hårdare. Jag knackade hysteriskt och ropade: Kenny !!
Jag visste att han inte hade gått nån stans, så vart fan var han ?! Jag hörde hur steg kom närmre dörren så jag backade lite och dörren flög upp.


- Ta det lugnt pöjk, får man inte skita ifred nu för tiden eller ?
- Haha, jaha. Sorry.
- Lungt. Vad vill du nu då ?
- Jo, jag vet den perfekta tjejen som ska va min OLLG på måndag och jag vill att du hämtar upp henne precis innan låten.
- Du vet att det inte är rättvist att göra som du gör nu ?
- Ja.. Men jag vill verkligen att hon är min OLLG.
- Ja, vi gör väl ett undantag då. Men vet du ens vart hon sitter då ?
- Ja, hon sitter på första raden och har brunt långt hår och blåa ögon.
- Jadu, det blir inte lätt och du får nöja dig med den tjejen jag tar upp om det blir fel.
- Okej, bra. Då gör vi så då ! Sa jag och gav Kenny tummen upp.

Matildas perspektiv:

*
Ringer Isabelle *
- HEJ !
- Hej ! Du måste hänga med mig ner på stan imorgon, jag har inga kläder att ha på mig på konserten.
- Ja, okej. Ska du ta bussen hemifrån dig så hoppar jag på bussen nere vid ica ?
- Ja, gör så.
- Ah, men vi ses på bussen då imorgon då. Jag ringer dig vid 1 !
- Ah, pusshej !
- Pusshej.
Jag la på och såg att jag hade fått ett sms. " Ring det här nummret när du ser det här. / Kram Justin. "


- IIIHH ! Pep jag till. " Ska jag ringa nu ? " Tänkte jag. Jag tryckte ring och det tog ett tag innan han svarade.
- Hallå ? Hörde jag en röst som sa och det lät inte som Justin.
- Hej, det är Matilda.
- Jaha, du. Du ska hålla dig undan från Justin. Vi har sett dig och han. Lämna honom ifred ! Röt 3 tjejer till samtidigt.
Jag la på direkt och försökte glömma det. Jag satte på datan och loggade in på twitter. " Sweden is amazing, all the girls are soo beautiful. especially you. " hade Justin twittrat. Han kanske verkligen menar allt han säger till mig ? Han kanske tycker om mig ? Nej, jag är ju bara en liten hjälplös tjej som han precis har träffat och bara vill vara snäll mot.


dt blev ett kort chapter idag :)
kanske skriver ett till senare ikväll, men jag skriver imorron iallafall.

Kommentarer
Postat av: maja bieber

riktigt bra!:)

skriv mer,mer,mer!:D

2011-01-18 @ 16:17:36
Postat av: Anonym

har det hänt dig ? :O

2011-01-18 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0