a dream come true - chapter 19

- Nu jävlar Chaz, nu får du igen ! Skrek jag och sprang efter honom och han sprang och garvade och sen snubblade han och jag snubblade över honom. Jag och Chaz satte oss upp samtidigt och våra ansikten var 1 cm ifrån varandra, och våra läppar möttes i en kyss..


Jag avslutade kyssen och kände hur någon stog och tittade på oss. Jag vände mig om och där stog Justin med tårar i ögonen och bara tittade på mig.
- Justin, det är inte- Jag hann inte prata klart för Justin avbröt mig.
- Jag vet precis hur det är. Du behöver inte förklara. Jag trodde vi hade något. Sa han och vände sig om och gick. - Men Justin, det har vi ! Skrek jag och han stannade upp.
- Det ser inte ut så. Svarade han och fortatte gå.
- Justin.. Jag älskar dig. Sa jag och jag kände hur tårarna sved bakom ögonlocken. Han stannade upp och vände sig om mot mig och hans ögon var helt röda, han såg helt förstörd ut. Jag klev upp och gick fram till honom och strök honom över kinden.
- Justin, jag vill vara med dig. Bara dig, det här är ett misstag. Jag älskar ju dig, DIG !
- Ja, broo. Det var ett misstag sa Chaz och ställde sig upp och klappade Justin på ryggen och gick till Isabelle som inte hade sett nånting.
- Matilda.. Jag älskar dig också. Sa han och jag kysste honom.
- Förlåt Justin.. Sa jag och kramade om honom.

Nästa dag:

Idag skulle jag bara vara hemma och ta det lugnt så jag klev upp och duschade. " You're who i'm thinking of. Boy, you ain't my runner up and no matter what your always number one" Sjöng jag så högt jag kunde och tänkte inte på att jag inte var den ända som bodde här. Pappa knackade på dörren.
- Du, du kanske ska sjunga lite tystare. Mamma har besök. Sa han och skrattade lite.
- Jaja, hejdå.
Jag stängde av duschen och virade en handduk runt kroppen och gick ut till mitt rum. Jag visste ju inte att jag hade "besök" för jag bara gick fram till garderoben och släppte handduken.
- Daamn.. Hörde jag en röst bakom mig och jag ryckte snabbt upp handduken och vände mig om och där satt Justin och log.
- Vafan Justin, varför sa du inget ?! Sa jag och började leta fram kläder och sprang in på toan och klädde på mig.
- För att.. Skrek han ifrån mitt sovrum och skrattade.
- Det var sista gången också. Sa jag och blinkade och kysste honom.
Jag satte mig med mina ben på varsin sida över honom och han la sig ner. Hans händer var överallt på mig och han började knäppa upp min bh. Jag avslutade allt.
- Justin.. jag är inte redo än..
- Det är okej. Jag ska inte tvinga dig till nånting. Sa han och strök mig över kinden och jag log.
- Jag älskar dig Justin. För den du är, för det du gör för mig, för allt. Du är underbar, vet du det ?
- Klart jag vet ! Haha, nejdå. Du är underbar Matilda och jag älskar dig mer. Sa han och kysste mig på pannan och knäppte min bh.
- Jag älskar dig Justin, men nu måste du gå. Sa jag och drog upp honom ur sängen.
- Varför ?
- För att jag ska städa oh massa sånt idag.
- Jaja, men ses vi imorgon ? Sa han och kysste mig.
- Ja. Hejdå.
När han hade gått så började jag plocka undan på mitt rum lite och sen hämtade jag damsugarn och damsög hela rummet.

Senare på dagen/Efter städandet:

Jag bestämde mig för att kolla på film, det fick bli i taker lyser stjärnorna. Jag verkligen älskar den, den är så sjukt bra !

Jag satte på filmen och la mig i sängen och tittade. Jag kollade på klockan och den var 22:26 och jag var sjukt trött. Jag brukar inte vara trött vid den här tiden men det var jag nu. Efter ett tag så somnade jag. Men efter typ 3 timmar så vaknade jag av att någon smög omkring inne i mitt rum men det var helt svart så jag såg inget. Jag blev såklart sjukt rädd så jag bara satt där och var berädd på att dö.

Ni får nästa chapter imorron :)

Kommentarer
Postat av: amanda

ska ni inte skriva mer? Jag har väntat länge.. hahah :)

2011-02-12 @ 14:09:08
Postat av: Anonym

imorgon?

det har fan gått mer än än vecka?!?!

2011-02-13 @ 10:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0