a dream come true - chapter 15

Vi kollade på Ryan och han sov fortfarande. Den sömntutan. Vi bestämde oss för att busa lite med honom. Vi hämtade mitt smink som jag hade tagit med mig och målade honom i hela ansiktet. Sen hämtade vi en hink och fyllde den med vatten. Alla tre skrek: GODMORGON SÖMNTUTA och kastade hinken över honom. Han satte sig snabbt upp och hostade som en galning.
- VAFAN !! Skrek han och vi började asgarva.
Han satt och surade hela dan och vi satt och fnissade åt honom och han blev ännu surare.

Justin sa åt honom flera gånger att sluta sura och jag och Chaz bara garvade. Det var så skönt att vara med Justin igen. Han fick mig att le även fast han inte gjorde nånting annat än bara finnas här, vid mig. Jag kollade på klockan. Klockan var redan 00:23. Den här dagen hade verkligen gått fort.
- Oj, jag måste nog gå nu. Sa jag och log mot dom alla tre. Jag gav Ryan och Chaz en kram och gick sedan fram till Justin och gav honom en kyss och gick hem. När jag kom hem så hade pappa precis ställt in allt i mitt rum. Nu var det helt klart. Jag var rätt nöjd med mitt nya rum, jag var nöjd med hela huset faktiskt. Jag satte mig vid datan och loggade in på twitter. Justin twittrat för 46 sekunder sedan: The day was awesome, chilling with @itsRyanButler, @ChazS0m3rs and @Maatiiildaa. Helt plötsligt var det 200 som följde mig på twitter, det blev bara fler och fler. "OMG" tänkte jag bara. Jag saknade redan Justin. Han var helt undebar. Varför blev det sådär förut ?

Dagen efter på kvällen:
Det plingade till i min mobil. Det var ett sms från Justin. "Saknar dig redan, vill du ses ? <3 " Bara av att se att det var från honom fick mig att le. Jag svarade direkt. " Saknar dig med ! Såklart jag vill ses ! <3 " Skrev jag och satt och väntade som en idiot på svar. Jag kollade på mobilen för att se om jag hade fått sms utan att jag märkt det. Men istället så såg jag att jag glömt trycka på skicka.
- Men vafan ! Skrek jag utan att jag tänkte på det. Jag tryckte på skicka och fick svar en minut efter. " BRA ! Ska vi ses vid affären ? <3 " Skrev han och jag kände hur jag log ännu mer. Jag skickade tillbaka direkt. " Ja, jag går dit nu. <3"
Jag gick ner till affären och Justin var redan där. Haha vad snabb han va. Jag gick fram och sa hej och pussade honom på kinden.
- Hej sötnos. Sa han och log mot mig och jag log tillbaka.
- Så.. Vad ska vi göra ? Sa jag.
- Vi kan.. dra och bada ?!
- Ja ! Sa jag och log.
- Men om du drar hem till dig och hämtar dina saker, så drar jag hem till mig och hämtar mina. Sen möts vi här ? Sa han och log.
- Ja, okej. Sa jag och gav honom en kram och gick hem och hämtade grejerna. Jag sprang upp på mitt rum och hämtade min svarta bikini och sedan sprang jag in i badrummet och hämtade en handduk.
- Vart är min väska ?! Skrek jag till mamma.
- Den är väl på ditt rum, vad ska du göra ? Skrek hon nerifrån.
- Okej, tack. Jag ska bada med Justin. Skrek jag och sprang och hämtade väskan. Jag gick in på toaletten och satte på mig bikinin och la ner handduken i väskan. Jag satte på mig en tunn klänning och gick till affären. Justin var redan där, igen.
- Haha, vad snabb du är ! Sa jag och sprang fram och kysste honom.
- Jag vet ! Sa han och log.
Han tog min hand och vi gick ner till havet och badade. När vi var nere på stranden så såg vattnet lite kallt ut. Justin såg att jag tvekade, men han drog med mig ner till vattnet för att vi skulle känna lite innan vi badade.

Justins perspektiv:
Jag såg att Matilda tvekade lite, så jag drog med henne ner till vattnet. Hon kände lite med tårna i vattnet.
- Det var ju jätte skönt ! Sa hon och log mot mig, jag log tillbaka.
Jag tog av mig min t-shirt och jag såg hur Matilda stog och glodde.
- Haha, vad glor du på ? Sa jag och blinkade åt henne, hon rodnade. Hon var så söt då.
Hon tog av sig klänningen och vi gick ut i vattnet tillsammans. Det var inte kallt och det var inte varmt, det var lagomt. Det var så skönt att vara tillsammans med Matilda igen. Hon var så underbar.
- Doppa dig då ! Sa hon och drog ner mig i vattnet. Hon hade redan doppat sig, men jag hade inte märkt det för jag stog och tänkte på hur underbar hon var.
Jag doppade mig och skvätte lite vatten på henne, och hon skvätte 100 kilo vatten på mig tillbaka.
- Nej, nu jävlar ! Sa jag och hoppade på henne och kysste henne.
Det blev en ganska blöt kyss eftersom vi skrattade så mycket samtidigt.
Vi skvätte vatten på varandra och lekte som om vi vore 6 år. Matilda tryckte ner mig under vattnet och när jag kom upp så skulle jag precis hoppa på henne, hon var inte där. Jag kollade upp på stranden men det var tomt. Jag började få panik. Hon kan ju inte bara försvinna !


kanske skriver ett till chapter lite senare ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0