a dream come true - chapter 13

Jag satt bredvid Justin och Ryan och Chaz satt bredvid Justin. Varje gång det blev läskigt så tog jag tag i Justins och Ryans hand. 
- Är det läskigt Matilda ? Sa Ryan och skrattade till.
- Nej.. Sa jag och släppte snabbt Ryans hand men höll kvar i Justins. Jag knöt ihop min hand i Justins. Det pirrade i magen när jag höll honom i handen.

När vi hade tittat klart på filmen så var klockan 1. Vi bestämde oss för att köra sanning eller konka men utan sanning.
- Okej, reglerna går till såhär: man får bara välja konka och om man inte gör det som dom andra säger så måste man springa ner till affären helt naken. Sa Ryan.
- Okej. Svarade vi andra.
- Jag börjar ! Sa Chaz.
- Matilda.. Du ska strula med Ryan. "ååh, nej. varför just Ryan ? " tänkte jag.
- Okej. Sa jag och satte mig framför Ryan och började strula med honom. Jag avslutade strulet och gick och satte mig på min plats.
- Okej.. Ryan du ska slicka Chaz på magen. Sa jag och blinkade åt Ryan.
- VA ?! Utbrast både Ryan och Chaz.
- Nehe, okej. Ta och spring ner till affären naken då ! Sa jag och skrattade lite.
- Okej, okej ! Skrek Ryan och gick  och drog upp Chaz tröja och slickade honom snabbt på magen.
Både jag och Justin satt och asgarvade och Ryan och Chaz tittade på oss med mördarblicken och det fick oss att skratta ännu mer.
- Okej.. Nu är det jag ! Sa Ryan.
- Justin, du ska.. ta Matilda på pattarna ! Fortsatte han och flinade.
Justins perspektiv:
Det kändes fel. Men jag satte mig framför Matilda och tittade henne i ögonen. Jag tog henne snabbt på brösten och gick sedan och satte mig på min plats.
- Det här börjar bli segt, kan vi inte gå och lägga oss ? Jag somnar snart. Sa Matilda och försökte hålla sina ögon öppna.
- Ja. Sa Chaz och tittade på mig och Ryan.
- Okej då. Sa jag och Ryan i kör.
Vi gick upp och la oss på några madrasser som Ryans mamma hade lagt fram åt oss. Jag låg längst ut och bredvid mig låg Matilda. Bredvid Matilda låg Ryan och bredvid Ryan låg Chaz. Det verkade som om Ryan försökte något med Matilda. Han verkade gilla henne.

Matildas perspektiv:
Chaz hade precis somnat för jag hörde hur han snarkade. Jag låg med ansiktet mot Ryans rygg. Ryan vände sig om mot mig och tittade mig i ögonen och kysste mig. Eller nej, han kysste mig inte, han började strula. Jag tryckte mig undan från honom men han drog mig mot sig.
- Ryan sluta ! Sa jag och tryckte mig ifrån honom.
Justin satte sig upp och kollade på Ryan.
- Justin, kan vi byta plats ? Sa jag och kollade på Justin.
- Varför det ? Sa han och kollade konstigt på mig.
- Ryan bara håller på. Sa jag och kollade ner på Ryan som låg och skrattade.
- Ryan, har du druckit ? Sa Justin och kollade på Ryan.
- Nää..
- Vart är din cola burk ? Sa jag och började leta igenom rummet.
- Vet inte.. Sa Ryan och skrattade.
Jag hittade Ryans cola burk och luktade i den.
- Det luktar ju sprit ! Sa jag och smakade lite på det. Det var sprit också.
- Vafan, Ryan ? Sa Justin och tittade på Ryan som precis somnade.
- Jaha.. Sa jag och la mig ner.
Justin la sig också ner efter en stund. Jag låg på sidan mot Justins rygg, Justin vände sig om mot mitt håll och kollade mig i ögonen. Jag kysste honom. Jag kunde inte hålla mig tillbaka. Kyssen gick till strul och där satt vi, mitt i natten i Ryans rum och strulade.



Det var sista för idag, ni får ett till chapter imorron ! :)

Kommentarer
Postat av: emmelie :)

jag tycker att du kan länka mig! :D

<3

2011-01-23 @ 21:00:41
URL: http://emmeliemagnell.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Awesome! :D

2011-01-24 @ 18:51:51
Postat av: Felicia

Vad bra den e!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3



MEEEEEEEEEERRRR!!!!!



LOVE IT!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-24 @ 21:31:56
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vad bra den e!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3



MEEEEEEEEEERRRR!!!!!



LOVE IT!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-24 @ 21:32:34
URL: http://feliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0