a dream come true - chapter 23

Vi ställde fikat i en sån här brick ställare och skulle precis gå ut. Jag slängde en blick åt Justins håll och precis då skyndade sig Jasmine och pussade Justin på kinden.
- Den där jävla bitchen tigger stryk ! Skrek jag och smällde igen dörren till cafét.
- GE HENNE BARA ! Skrek Issa och blev skit peppad. Jag sprang in på cafét och gick rakt imot Jasmine och gav henne en rak höger.
- VAFAN, MATILDA VAD GÖR DU ?! Skrek Justin och drog mig därifrån.
- HON TIGGER STRYK ! Skrek jag tillbaka.
- Ja, jag vet. Men om du bryr dig så tycker hon att det är kul ! Gå hem nu med Issa, så kommer jag till dig ikväll.




Justins perspektiv:

Jasmine bara satt där och gapade och höll sig för ögat där Matilda slog till henne.
- Jag måste nog gå nu.. Sa Jasmine och ställde sig upp och gick ut. Hon såg verkligen chockad ut, hon visste väl inte att Matilda va sån. Jag visste ju inte heller det men.

Jag sa hejdå till Scooter och tog bilen och åkte hem. När jag kom hem så gick jag in på twitter och följde lite fans och så.

Tre timmar senare:

Jag gick hem till Matilda eftersom det inte är så långt till henne från mig. Jag tänkte att jag skulle överaska henne igen så jag stälde stegen mot väggen och klättrade upp. Hennes fönster va öppet som förra gången så jag kunde klättra in. Jag klättrade in och gömde mig i hennes garderob. Jag hörde att hon duschade så jag visste att hon skulle öppna garderoben och hämta kläder. Jag skrattade lite för mig själv och trängde mig in mot väggen.


Matildas perspektiv:

Jag stängde av vattnet och vred ur håret. Sen öppnade jag glassdörren till duschen och drog åt mig en handduk och virade in mig i den. Jag låste upp dörren och gick mot garderoben. Jag öppnade dörren till garderoben.
- BUUUUUUUU !!! Skrek Justin och jag bara skrek och tappade handduken som jag hade omkring mig.
- Jag sa ju att jag skulle få se det igen. Sa Justin och blinkade och jag drog snabbt upp handduken och virade den omkring mig igen.
- Vafaan Justin ! Du skulle ju komma klockan sex !
- Haha, jaa. Men jag ville överraska dig lite ! Så, överraskning ! Sa han och kysste mig. Jag puttade bort honom lite löst och gick fram till garderoben. Jag tog fram en kort svart tubklänning och gick in på toan och bytte om.



Jag kammade håret och drog några drag med maskaran. Sen gick jag ut till Justin.
- Daaamn, du är så heeeet ! Sa han och bara glodde på mig.
- Hallå, mitt ansikte är här uppe. Sa jag och viftade med händerna vid mitt ansikte.
- Aah, just det. Såå, vad ska vi hitta på då ? Sa han och gick fram och kysste mig.
- Jag vet inte. Kanske gå ut och äta, eller något ?
- JAA, Mc donalds !
- Nej..
- Joo, snäääälla ? Sa Justin och gjorde dom där hundögonen.
- Okej då ! Du kör isåfall. Sa jag och tog min väska och gick ut till bilen och Justin följde efter.




förlåt för att jag skriver så korta, men jag har värkligen slut på ideer.
ni får komentera massa ideer !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0