a dream come true - chapter 20

Jag satte på filmen och la mig i sängen och tittade. Jag kollade på klockan och den var 22:26 och jag var sjukt trött. Jag brukar inte vara trött vid den här tiden men det var jag nu. Efter ett tag så somnade jag. Men efter typ 3 timmar så vaknade jag av att någon smög omkring inne i mitt rum men det var helt svart så jag såg inget. Jag blev såklart sjukt rädd så jag bara satt där och var berädd på att dö.

Jag tryckte mig längre och längre in mot väggen. Jag hörde hur "den" kom imot mig och jag blundade hårt. "Den" kramade om mig och jag skrek till för jag trodde att "den" skulle strypa mig eller något.
- Sschh.. Det är bara jag.
- Justin ? Sa jag och tände lampan. Det var han.
- Guud, du får aldrig göra sådär igen. Du skrämde livet ur mig ! Fortsatte jag och kramade om honom.
- Haha, jag ville bara överaska dig. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag kom på att jag kunde komma hit. Sa han och pussade mig på pannan.
- Men hur kom du in ? Frågade jag och han pekade på fönstret.
- En stege. Sa han och blinkade.
- Haha, okej.
- Får jag sova här ?
- Klart du får. Sa jag och kysste honom.

Justins perspektiv:

- Jag älskar dig, Matilda Brown.
- Jag älskar dig också, Justin Drew Bieber. Mer än något annat.

Vi satt på hennes säng och pratade ett tag om allt möjligt. Sedan bestämde vi oss för att kolla på en film. Det fick bli She's the man för Matilda ville se den. Den var faktiskt rätt bra.

När filmen var slut så stängde vi av tv:n och la oss på rygg och bara pratade. Jag tänkte att nu var rätt tillfälle att fråga det jag tänkte fråga så jag ställde mig upp.
- Vart ska du ? Frågade hon och satte sig upp. Jag gick ner på ett knä framför henne.
- Jag vet att det kommer plötsligt men jag älskar dig jätte mycket och jag vill dela mitt liv med dig Matilda Brown. Sa jag oh tog upp ringen ur fickan.
- Vill du gifta dig med mig ? Fortsatte jag och öppnade den lilla lådan med ringen i.
- Justin.. Sa hon och jag kunde inte se på hennes min om hon var glad eller ledsen.


nu har ni fått nästa chapter. nu ska jag försöka skriva nästa, nu har jag ju
kommit igång så nu kommer jag fortsätta ! :)
så nu får ni sprida bloggen ! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0