a dream come true - chapter 22


- Vad va det du ville prata om ? Frågade hon och fortsatte gå.
- Jo.. det är så att.. Jag vet inte hur jag ska säga det..
- Det är bara och säga det ! Du har väl inte gjort något dumt ?! Är du gravid ?! Sa hon och tittade  på mig med stora ögon.
- Nejnej.. Jag och Justin.. Har förlovat oss. Sa jag och hon stannade upp och bara gapade.

- VA ?! Men guud vad kul !! Skrek hon och hoppade på mig och gav mig världens hårdaste kram.
- Men när ? och var ? och hur ?! Fortsatte hon efter hon hade släppt mig.
Jag började berätta allt från att jag satt i mitt rum och till att jag sa ja. Hon bara nickade och log så det såg ut som om hennes mungipor skulle spricka.
Efter vi hade gått och pratat ett tag och så, så skulle vi gå hem till mig. Vi tog genvägen genom stan. Vi gick förbi ett café så vi gick in där och fikade. Vi gick och beställde och satte oss och fikade. Efter en stund kom Justin in genom dörren. Men inte själv, utan med.. JASMINE ! och han hade armen om henne.
- Vad i helvete ? Viskade jag för mig själv.
- Vad ? Frågade Isabelle med munnen full med bulle.
- Justin och Jasmine..
- VART ?! Skrek hon till.
- MEN TYST !! Sa jag och reste mig upp och gick mot Justin och Jasmine.
- Jaha ? Hej, Justin. Sa jag och gav Jasmine en bitch-blick. - Jag har precis berättat för Isabelle om förlåvningen. Sa jag för att få Jasmine att reagera. Men hon rörde inte ett min. 
- Jahaa. Sa han och släppte jasmine och gick fram och kysste mig.
- Ja. Vad gör ni då ? Frågade jag och kollade lite surt på Justin.
- Ja, vi.. Justin han inte säga mer innan Jasmine avbröt.
- Vi tänkte att vi skulle ha lite trevligt och ta en fika nere på stan. Sa hon och log sitt fula fejksmile.
- Näe, vi skulle hit och träffa Scooter. Sa han och kollade surt på Jasmine och jag log.
- Okej, Justin ska vi ses ikväll ? Sa jag.
- Ja, jag kommer till dig vid 6.
- Bra. Hejdå. Sa jag och gick fram och kysste honom. Jag log ett fejksmile åt Jasmine och gick tillbaka till Isabelle.

- Vad sa dom ? Frågade Isabelle precis när jag satte mig ner.
- Dom sa: säg åt Isabelle att sluta svulla.
- Sa dom.. ?
- MEN NEJ, dummer. Dom sa att, eller Justin sa att dom skulle träffa Scooter.
- Jaha, han ljög inte heller då. För Scooter är redan här. Sa hon och blinkade med ena ögat. Eller ja, försökte blinka med ena ögat.
- HAHAH, Issa du suger ! Du måste fan lära dig att blinka med ena ögat nu ! Sa jag och hon räckte ut tungan.
- Inte mitt fel ju ! Om jag ska lära mig att blinka med ena ögat så ska du sätta den där JÄVLA Jasmine på plats !
- Men tyst. Hon kan ju höra ?! Viskade jag.
- Och ? Svarade Issa och gapade. Jag bara skrattade. Vi ställde fikat i en sån här brick ställare och skulle precis gå ut. Jag slängde en blick åt Justins håll och precis då skyndade sig Jasmine och pussade Justin på kinden.
- Den där jävla bitchen tigger stryk ! Skrek jag och smällde igen dörren till cafét.
- GE HENNE BARA ! Skrek Issa och blev skit peppad. Jag sprang in på cafét och gick rakt imot Jasmine och gav henne en rak höger.
- VAFAN, MATILDA VAD GÖR DU ?! Skrek Justin och drog mig därifrån.
- HON TIGGER STRYK ! Skrek jag tillbaka.
- Ja, jag vet. Men om du bryr dig så tycker hon att det är kul ! Gå hem nu med Issa, så kommer jag till dig ikväll.



tråkigt och kort, jag vet c(:

men hallå, ni komenterar ju inte ?!

Kommentarer
Postat av: Linnea

MEER :DDDDD

2011-02-16 @ 21:41:19
URL: http://hhanssson.blogg.se/
Postat av: mirja och sanna

herre gud meeer :DDDD

2011-02-17 @ 12:48:38
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: mirja och sanna

vi vill ha meeer :D

2011-02-17 @ 18:35:41
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Felicia

Kom igen!!!!! meeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Älskar den!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Dumma Jasmine....

2011-02-21 @ 12:32:38
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: ingvar.

jättebra novell, vem vare som kasta?

jag mena vem vare som slog henne?

det kanske man får veta i nästa kapitel.

ha det bra, hejdå. <3

2011-02-24 @ 17:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0